Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гідроциліндр двосторонній МТЗ 50.30.215.870 з кронштейнами та тягами для переобладнання під дозатор
Тип цилиндра | Поршневий двухстороньої дії |
---|---|
Країна Виробник | Україна |
Бренд | GidroFlex |
Діаметр Поршня в мм | 50 мм |
Хід штоку S в мм | 215 мм |
Діаметр штоку в мм | 30 мм |
Лінійний розмір гідроциліндра у складеному стані L | 870 мм |
Стан | Нове |
Різьба на Гідравліку | М20х1.5 |
Зусилля на штоці тягнуче | 2977 Кг |
Зусилля на штоці штовхаюче | 4988 Кг |
Максимальний тиск | 20 |
Робочий тиск | 16 |
Гарантийный срок | 12 |
- Доставка "Нова Пошта" у відділення
Термін відправки 1-3 робочих дні
Ваш тариф доставки залежить від ваги та розміру товару:
Вартість доставки становить ВІД 60 грн. - Адресна доставка додому кур'єром "Нової Пошти"
Термін відправки 1-3 робочих дні
Доставка замовлення до дверей
Ваш тариф доставки залежить від ваги та розміру товару:
Вартість доставки становить ВІД 60 грн
- Післяплата "Нова Пошта"
- Оплата за реквізитами
- Готівкою
- Післяплата "Нова Пошта"
- Безготівковий розрахунок
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
Гарантійне і сервісне обслуговування
На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.
Стандартна Гарантія надається на термін від 6 місяців, посилена гарантія від 12 до 24 місяців так само заводи виробники надають гарантію на термін.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті "Gidrotsilindr" підлягає поверненню та обміну!
- ЩО ТАКЕ ТОВАРИ Належної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.
- ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти":Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- Хто платить за пересилання ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.
- ХОЧЕТЕ ЗМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, які вказані в розділі "контакти"Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- Хто платить за пересилання обміну товару? У цьому випадку під час обміну товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- КОЛИ ВІДПРАВЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.
- ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ВИНАХОДИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.